30. 8. 2017, od 9.00 do 16.00
GZS dvorana A




Komu je dogodek namenjen?
Trojček »Z dvigom zavzetosti do dviga poslovnih rezultatov« iz cikla KREATIVNO VODENJE je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo.


Kaj boste na dogodku spoznali?
Tokrat smo združili tri vidike gradnje zavzetosti, ki jih bomo predstavili na praktičnih primerih in z veliko dobre prakse:
- Zavzetost kot ključni element spreminjanja kulture organizacije.
- Spodbujanje zavzetosti zaposlenih
- Vpliv dobrih odnosov na rezultate


Zakaj se udeležiti?
Na seminarju boste spoznali enega poglavitnih zaveznikov dobrih poslovnih rezultatov, izvedeli, da je le eden od sedmih zaposlenih zavzet, in se naučili, kako spodbuditi 75 % sodelavcev, da boste prišli do dobrih poslovnih rezultatov. V službo se boste vrnili polni navdiha in zavzetosti!


Program

9.00 – 11.00KAKO SPREMENITI KULTURO ORGANIZACIJE? In zakaj je zavzetost lahko naš glavni zaveznik?
Bojan Brank, Abena
11.00 – 11.30Odmor z okrepčili
11.30 – 13.30KAKO OSVOJITI GLAVE IN SRCA ZAPOSLENIH?
Marjeta Tič Vesel, Pristop
13.30 – 14.00Odmor s prigrizki
14.00 – 16.00KAKO SO POVEZANI DOBRI ODNOSI IN DOBRI REZULTATI? Primer Steklarne Hrastnik.
Andrej Božič, BB Consulting


Kotizacija in popusti
Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmorom.parkiranje, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev.
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek@gzs.si.


Predavatelji:

Bojan Brank / KAKO SPREMENITI KULTURO ORGANIZACIJE?

Svetovni trendi o zavzetosti pri delu, ugotovitve komercialnih ponudnikov raziskav ter znanosti (UWES) glede zavzetosti pri delu ne kažejo optimistične slike. Gotovo je kaj, kar lahko naredimo tudi sami. Predvsem bomo morali na zavzetost začeti gledati bolj strateško in spremeniti samo paradigmo vodenja – še posebej, kar se tiče vedênja in védenja vodij!
Na seminarju bomo govorili o očitni povezavi med kakovostnim voditeljstvom, spoštovanjem, zaupanjem, dobrimi odnosi ter stopnjo zavzetosti. Razmišljali bomo tudi o tem, ali in kaj imajo skupnega kratice ali besedne izpeljanke: WiFi, Magic in 10C.


Na seminarju Z DVIGOM ZAVZETOSTI DO DVIGA POSLOVNIH REZULTATOV, ki bo 30. avgusta od 9h do 16, boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
  • Ali ima Jim Clifton (Gallup) glede finančnih učinkov ustrezne zavzetosti prav?
  • Če mislimo, da ima Jim Clifton prav, kaj lahko storimo?
  • Na katere ovire bomo v izboljševanju zavzetosti naleteli in kako jih bomo premagali?
  • Katera orodja in principi nam lahko pri izboljševanju zavzetosti in uvajanju sprememb pomagajo?
  • Kakšen bo vaš naslednji korak pri uvajanju sprememb in dvigovanju zavzetosti?
Bojan Brank ima obsežne izkušnje iz vodenja ter nadzorovanja gospodarskih družb. V letih 1991-2009 je vodil slovensko izpostavo multinacionalke DHL in leta 1997 prejel nagrado Bill Walden za najboljšega mladega managerja na globalni korporativni ravni DHL International. V obdobju 2012-2013 je bil predsednik uprave Luke Koper. Deloval je tudi v nadzornih svetih treh večjih slovenskih družb (Mercator, 2012-2013, Luka Koper, 2009-2012 in Slovenske železnice, 2009-2012).
Od leta 2010 je mentor/poslovni coach članom mreže podjetništva CEED Slovenija. Od maja 2014 je predsednik Nadzornega odbora Slovenske Coaching zveze. Je nosilec uvodnega modula Coaching akademije na temo voditeljstva.
Diplomo iz splošnega managementa je pridobil na Ashridge Management College in London City University. V svojem podjetju Abena se zadnja leta ukvarja s coachingom, izobraževanjem in poslovnim svetovanjem.




Marjeta Tič Vesel / KAKO OSVOJITI GLAVE IN SRCA ZAPOSLENIH?

Raziskave med ključnimi trendi na področju upravljanja talentov vse bolj izpostavljajo organizacijsko kulturo, zavzetost sodelavcev in vodenje. Gre za »mehke« dejavnike, ki so medsebojno prepleteni in ki dokazano vplivajo na uspešnost organizacij. Raziskava »State of the global workplace report« ameriškega inštituta Gallup na eni strani opozarja, da je samo eden od sedmih sodelavcev na svetu v resnici zavzet (ang. engaged). Po drugi strani pa zavzetost pomembno vpliva na poslovne kazalnike, kot so dobičkonosnost, produktivnost, kvaliteta in zadovoljstvo strank. Gre torej za izziv, ki je vreden pozornosti managementa, vodij in strokovnih služb (kadrovske in komunikacijske). Če se ga lotimo na pravi način, prebudimo notranje potenciale in gradimo trajno uspešnost organizacije od znotraj navzven.

Na seminarju Z DVIGOM ZAVZETOSTI DO DVIGA POSLOVNIH REZULTATOV, ki bo 30. avgusta od 9h do 16, boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
  • Kakšna je zavzetost sodelavcev v moji organizaciji?
  • Zakaj je zavzetost sodelavcev sploh pomembna?
  • Kako lahko vplivamo na zavzetost sodelavcev?
  • Kdo je odgovoren za spodbujanje zavzetosti?
  • Kaj so najpogostejše napake in kaj nas učijo dobre prakse?
Mag. Marjeta Tič Vesel je višja svetovalka družbe Pristop z 20-letnimi izkušnjami s področja korporativnega komuniciranja. Njeno delo je osredotočeno predvsem v svetovalsko in komunikacijsko podporo naročnikom na področju internega komuniciranja in upravljanja sprememb. Je pobudnica zbliževanja in povezovanja kadrovske in komunikacijske stroke z namenom krepitve zavedanja o pomenu internega komuniciranja in zavzetosti sodelavcev za poslovno uspešnost organizacij.




Andrej Božič / KAKO SO POVEZANI DOBRI ODNOSI IN DOBRI REZULTATI?

Po Danah Zohar je v vsaki organizaciji potrebnih vsaj 75 odstotkov ljudi, ki se poistovetijo z vizijo in poslanstvom, ki ga živi vodstvo, da ta dolgoročno zaživi. To pa pomeni veliko vloženega časa, denarja in energije, da večina zaposlenih pozna, razume in sprejema vizijo in poslanstvo podjetja. Še več, da v ciljih podjetja prepozna in lahko uresniči tudi svoje osebne cilje. To je tudi temelj osebne zavzetosti, ki se nato v povratni zanki kaže v rezultatih podjetja. Če pogledamo, kaj je skupno podjetjem, ki obstajajo dolgoročno – 100, 200 in več let – je njihov skupni imenovalec stalno inoviranje, spreminjanje smeri in ohranjanje fleksibilnosti, prilagodljivosti, kar lahko dosežemo samo z zavzetimi zaposlenimi.

  • Kako doseči, da se 75 % vseh zaposlenih poistovetiti z vizijo in poslanstvom podjetja?
  • Kdaj zaposleni v ciljih podjetja prepoznajo tudi svoje osebne cilje?
  • Kaj so in kakšno vlogo igrajo pozitivni motivatorji pri vodenju zaposlenih?
  • Kakšno vlogo igra pri dolgoročnem poslovnem uspehu možnost razvoja zaposlenih, spoštljiva in odprta komunikacija z zaposlenimi ter okolje, ki dopušča tudi učenje iz napak?
  • Zakaj moramo dvigniti naše ambicije?
Andrej Božič, ki je v svoji 30-letni karieri uspešno izpeljal številna prestrukturiranja, sanacije in start up projekte tako v Sloveniji kot v tujini, trenutno vodi Steklarno Hrastnik, ki jo je tudi uspešno saniral. Svojo poslovno pot je začel kot vodja prodaje za 40 različnih svetovnih tržišč v podjetju Videm Krško, potem je prevzel sanacijo Tovarne papirja Goričane, v globalnem podjetju ABB je bil kot območni menedžer (country manager) odgovoren za Slovenijo in Srbijo, saniral je skupino Iskra ERO, vodil Skupino Droga in saniral nemško podjetje Mondi Raubling GmbH, ki je del multinacionalne skupino Mondi. S timom je v svojem svetovalnem podjetju BB svetovanje razvil model vodenja podjetja, ki se lahko uporablja tako v času kriznega vodenja kot tudi, ko je podjetje dobro stoječe. Predpogoja za doseganje uspešnih rezultatov na osnovi modela pa sta – spoštovanje zaposlenih in odprta komunikacija. Tako Andrej pri svojem delu verjame v dobre odnose, vlaganje v zaposlene, vodenje z zgledom ter v to, da zaposleni z uresničevanjem ciljev podjetja dosegajo tudi svoje osebne cilje, kajti to zagotavlja uspešnost na dolgi rok.


eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.
 
Soorganizatorja



Pokrovitelj vode med odmori


Več informacij:
Petja Orehek
petja.orehek@gzs.si
T: 01 5898 480